Zoektermen

februari 2, 2012

Iedereen van jullie die zelf een blog schrijft, zal ze wel al soms gezien hebben: de zoektermen die anderen in google typen om zo bij je blog te belanden. Vaak zijn dat hele gewone dingen, maar zo nu en dan zit er daar zo wa teen en tander tussen zulle…

Vandaag tikte iemand in google “stofzuiger op tepel” in en kwam daardoor zowaar op mijn blog terecht. Ik was daar eerlijk gezegd een beetje van geschrokken, dat mensen bij mij terechtkomen door dergelijke zaken in te tikken in google. Allez, geef toe, ’t is toch niet om preus over te zijn é, te weten dat je zulke blogs schrijft… Over stofzuigers en tepels… Ik vrees ook een beetje dat de persoon die dat zoektermpje had ingegeven, ook niet direct naar mijn blogje op zoek was, maar eerder naar iets wat toch een tikkeltje pikanter was. Of wat denk jij?

Om toch enigszins tegemoet te komen aan de wensen van mijn lezers, wil ik nu een warme oproep doen aan alle dames die zich aangesproken voelen door volgende zoekterm: “ik zoek een vrau met dikke tiete“.
Bent u een vrau, heeft u toevallig twee enorme grote, dikke tiete, en voelt u zich gecharmeerd door deze romantische, warme oproep, aarzel dan niet en post een antwoordje op dit blogje.

Ik probeer je dan in contact te brengen met de auteur van de zoekterm, ongetwijfeld een intelligente, warme, creatieve man die gewoon heel graag een leuke vrau wil leren kennen, met dikke tiete weliswaar…

ed x

2 Reacties to “Zoektermen”

  1. kientjes Says:

    OMG! En waar kunt ge dat eigenlijk zien?

  2. ed blogt Says:

    als je naar je statistiekenpagina gaat kijken, dan staat daar een rubriekje zoekmachine termen in.
    Bij mij zijn mensen vandaag op mijn blog beland door te zoeken naar: “restjes zeep smelten” en “mooie dikke vrouwen” (alweer). 🙂


Geef een reactie

