Working at the car-wash

februari 11, 2012

Toen ik deze week op de parking aan het werk naar mijn otto wandelde, zag ik hoe schandalig vuil ie was geworden door het zout en het stof. ’t Was verdikke bijna ne witten otto geworden en ’t zou nen donkergrijzen moeten zijn!

Ik besloot dan ook dat het hoognodig was dat ik ne pitstop deed aan de carwash in de buurt zodat ik het meeste met de hogedrukspuit zou kunnen wegwassen.
Daar aangekomen stapte ik uit, wisselde 10 euro in de ottomaat zodat ik een paar jetons kreeg, en liep naar de “spuitpost”. Ik stopte drie jetonnekes in de gleuf (ervaringsdeskundig als ik ben weet ik dat ik er 3 zal nodig hebben om mijnen toer te kunnen doen…), en nam de zwarte slang beet die de shampoo op mijn vuil beestje ging spuiten.

Nu moest ik eigenlijk al geweten hebben op voorhand, maar ‘k had er niet meer aan gedacht. Ik liep langs de zijkant van de otto, spoot ‘m helemaal onder de shampoo (Elsève?? Hoofd & Schouders??? ‘k weet het niet maar het rook wel frisjes), liep dan – al spuitende (I know it sounds weird) – naar de voorkant van den otto, goed naar boven kijkend of ik nergens een plekje oversloeg, en dan sloeg het noodlot bijkans toe!

Ik kom aan de voorkant van mijn otto, verzet ne stap naar links en begin daar plots wel weg te glijden langs alle kanten zeker! Echt, Bambi on ice had er geen ene lap aan! En nog een geluk dat ik die slang in mijn handen had, ik heb me echt aan die darm recht gehouden… Even vreesde ik al dat ik met mijn slang en al de grond ging pieperen, maar die schaamte is me gelukkig bespaard gebleven.

Ik had het eigenlijk toch wel moeten weten…
Men neme volgende gegevens:
1 carwash
1 vuile otto
1 carwashplaatske dat al de hele dag in gebruik is
1 zeer bevroren ondergrond
1 zeer bevroren bovengrond
1111 liter water

= gevaar

Maar ja, de deze hier zit liever met haar hoofd in de lucht te koekeloeren é…

ed x

Geef een reactie

