Bij nachte

februari 13, 2012

Ik beleefde vannacht de schrik van mijn leven. Midden in de nacht werd ik wakker, Mrs Ed lag naast me, en had haar arm om me heen geslagen. Ik nam haar hand vast, en voelde dat haar hand ijskoud had. Ik was instant wakker, en een gevoel van angst en paniek sloeg me om het hart. Ik tastte en voelde haar arm die ook al helemaal koud was.

Naar het schijnt ben ik toen hard aan mijn madam haar arm beginnen trekken en ben ik luid haar naam beginnen roepen, alleen dat weet ik zelf niet zo goed meer.

“ZEG WAT DOE JIJ NU, WAAROM TREK JIJ NU AAN MIJN ARM!”, hoorde ik haar tot mijn grote opluchting roepen.
“Ik dacht dat je dood was, je hand voelde zo ijskoud aan en je hele arm was ook ijskoud!”, repliceerde ik.
“Jah, ’t zal wel zijn, ik lig al een heel eind met mijn arm boven het deken, en de kamer is niet verwarmd, vaneigens is mijn arm koud”, kreeg ik als nuchter antwoord.
“En slaap nu maar weer verder!”, gebood ze.

Ik heb waarschijnlijk nog een kwartier liggen shaken in mijn bed, zo geschrokken was ik! Echt, ik was er eigenlijk helemaal niet goed van. Ik dacht echt waar dat ik met een dood lijk in mijn bed lag, en ’t was niet Whitney Houston (god rest her poor poor soul).

Man man man, een mens kan toch verschieten bij nachte zulle…

Zijn jullie ook al eens heel erg hard geschrokken van iets bij nachte? Zoja, bevredig mijn en de andere lezers hun curieuzeneus en deel het met ons 🙂

scar-ed shitless x

5 Reacties to “Bij nachte”

  1. Tess Says:

    Mijn lief krijgt soms paniekaanvallen als hij in slaap valt. In plaats van zulke stuiptrekkingen begint hij dan paniekerig te jammeren dat hij gaat doodgaan. De eerste keer was ik daar echt niet goed van, maar nu weet ik dat ik hem gewoon moet sussen tot hij vast slaapt.

    Ik heb wel al twee keer wraak genomen door hem midden in de nacht een halve hartaanval te bezorgen. In mijn slaap maar half wakker begon ik dan te hyperventileren, begon ik echt te huilen en stopte ik zelfs met ademen. Nog nooit iemand met gebroken ribben zo snel uit bed zien springen om het licht aan te steken.

    Gezellig hoor bij ons!

  2. Geisa Says:

    Kben eens hard geschrokken bij nachte , kben nog nooit zo rap uit bed gesprongen…mn kussen vol met rode spinnen !!
    tot ik me realiseerde dat het maar een droom was , lees : nachtmerrie , brrrrrr

  3. kientjes Says:

    Tsss, en dan zo weer stilvallen met bloggen.


Geef een reactie

