incest

mei 8, 2012

Een mens wil dat eigenlijk nooit geweten hebben. Zeker niet als het in je eigen familie is. Meer nog, binnen je bloedeigen gezin!

Maar ik kan het niet ontkennen.
Ik zag het met mijn eigen ogen.
Hoorde het met mijn eigen oren.

In ons eigen huis werd incest gepleegd.

’t ergste van al is dat het recht onder mijn ogen is gebeurd, zonder enige gêne, in de zetel, op anderhalve meter van waar ik zat.

Onze Karel heeft zich aan zijn zuster Gerda vergrepen! En ze vond het nog niet eens erg! Hij draaide er al heel de avond rond. Zij liet een beetje begaan. Ik dacht dat het een spelletje was. Maar toen beet hij haar in haar nek, draaide zijn rank slank lichaam helemaal over haar en besteeg haar gewoon! En zij deed mee!! Echt!

Ik was er helemaal gebouleverseerd van. Ik ben er nog steeds niet goed van… Dat had ik nu nooit verwacht sie.

Insect in eigen huis.
Ge moet het maar meemaken…

ed x

2 Reacties to “incest”

  1. margogogo Says:

    Jawadde, broer en zus die van bil gaan… ze zijn toch gesteriliseerd/gecastreerd hoop ik? Wie weet wat voor rare beestjes brengen ze anders voort 🙂

  2. Ruth Says:

    Euh, snel naar de dierenarts met die twee! (of één van de twee, toch zeker, voor bal- of baarmoederverwijdering!)


Geef een reactie

