Sluikreclame

maart 21, 2011

Je hebt er misschien al es van gehoord, misschien ook niet, maar deze straffe fashionista’s zijn dus echt supergoed bezig! Mode met een hoek af, noemen ze dat dan, en dat alles op high heels…
zelf kan ik nog niet op 2 centimeter hoge hielkes lopen zonder op tijd en stond serieus mijnen poezeligen pied om te slaan, dus vind ik dat de rockchicks aka modeontwerpsters Cléo Baele en Sarah Bos aka Black Balloon wel een mondje sluikreclame op deze ei zo na dode site verdiend hebben!

Check out the teaser of their brand new summer collection…

check ook hun website http://shop.blackballoon.be

Wie weet, het zal mij misschien ook stimuleren om weer wat vaker een blogje in jullie richting te sturen…

3 Reacties to “Sluikreclame”

  1. tricky Says:

    ik vond al dat je al lang niet meer voorbij kwam in mijn blogroll (zet degenen die iets publiceren vooraan)… lees nu ook pas je stukje over ovomaltine, en guess what: ik had zo’n beetje dezelfde haat-liefde verhouding met dat produkt als jij… ik lust het eigenlijk ook niet (vind het in elk geval niet lekker!) maar sta toch regelmatig in de verleiding om het te kopen… raar is dat hé, welke (psychologische) reclametruc zouden ze daarop toegepast hebben? op welke subliminale wijze worden we beïnvloed?! maf maf!

  2. Tess Says:

    Ik vind ook dat ze heel leuke dingen hebben! 🙂

  3. elsje Says:

    Jeuj, Ed is ontwaakt! Ga door, ga door!


Plaats een reactie